Freitag, 19. Dezember 2008

hej hej!

Nu är det verkligen långsamt tid för min första text på svenska ;) (now its time for my first text in swedish... the translation follows, maybe ;) )

Jag har slutet nu med utbytesemestern(Ok ska vi säja med Unu...) . Idag har jag haft min sista tentan och det gick bra eftersom jag har fick en fyra (5 är best). Jag är glad att tentorna är över :)
På Onsdag kväll Kostis, Anna och jag har varit på Liseberg. Det är en Julmarkt (Christkindlark) på en nöjespark. Det var ganska bra men ja måsta säja att det är bättra i Österrike. Det finns ingen Glühwein (bara akhoholfri glögg) ;)
Imorgon ja åker till Stockholm och då Andries och jag flyga till Riga-Fest med liten sprit! Jag verkligen ser fram emot till denna helgen!!!

Här finns några bra bilder från Liseberg...


zuerst was zum lachen, sexy-hexy Stephan ;)


nun Bilder von Liseberg (genauere Beschreibung
siehe oben ;) )














Anna, Kostis, Ich

Keine Kommentare:

Blog-Archiv